GRATIS BEZORGING VANAF €70,00

FAQ

Hieronder de Frequently Asked Questions ofwel de veelgestelde vragen. Staat jou vraag er niet bij? Stuur ons dan via het contactformulier een berichtje.

Belangrijke gegevens van Colure

  • KvK – 72292598
  • Tel. – 06 – 118 66 737
  • BTW – NL141236462B05

Bestelling plaatsen

Bestellen bij Colure gaat snel en simpel. Het bestaat uit enkele duidelijke stappen. Jij bepaalt wat je wilt en hoeveel je besteld. Je bestelling is pas definitief nadat je de bevestiging hebt ontvangen via email. Voor de bevestiging kun je alles naar wens aanpassen.

Met de knop ‘toevoegen aan winkelmand’ voeg je een product toe. Wil je graag meerdere exemplaren bestellen dan kun je dit meteen aangeven op de productpagina of pas je het aantal aan in de winkelmand en selecteer ‘winkelmand bijwerken’.

Met een persoonlijk Colure account krijg je een eigen dashboard waarin je jouw recente bestellingen kunt bekijken, je verzend-en factuuradressen beheren, jouw account details en wachtwoord beheren.

Vul in alle velden op de ‘account aanmaken’ in en je krijgt een bevestigingsemail zodra jouw persoonlijke account is geactiveerd. Het kan soms voorkomen dat deze email in je spaminbox terecht komt.

Bestellingen binnen Europa worden binnen twee werkdagen verzonden. Jouw bestelling sturen wij standaard via Post.nl. De verzendkosten bedragen €3,95 of 6,95. Dit verschil heeft te maken of wij jouw bestelling in een envelop met bubbeltjesplastic of in een doos opsturen. Als de bestelling meer dan 70,- bedraagt, verschijnt er automatisch ‘gratis verzenden’ 0,00.

Bij feestdagen adviseren wij jou om tijdig je bestelling te doen. Het is bij Post.nl dan drukker en ook kan het zijn dat onze voorraad op is.

 

Betalingen gaan via Directe overschrijving, IDeal, Creditcard, Sofort Betaling of (NYC) New York Coin.

Heb je een kortingscode? Vul deze in en klik op ‘kortingsbon toepassen’.

Op de pagina ‘Winkelmand’ kun je nakijken wat je allemaal hebt toegevoegd in je winkelmand. Je kunt op deze pagina komen via het icoontje rechtsboven op de website. Je kunt de aantallen op deze pagina veranderen en via de knop ‘Winkelmand bijwerrken’ worden de aantalen bijgewerkt.
Vergeet je de bestelling niet even te controleren? Klopt alles? Je kunt dan de bestelling afronden met de knop ‘Ga naar de Kassa’ waarna je op de pagina ‘Checkout’ komt waar je al jouw verzendgegevens kunt invullen. Onderaan de pagina wordt nogmaals jouw bestelling aangegeven. Wil je iets wijzigen? Klik dan op het winkelmand icoontje rechtsbovenaan de website naast ‘Mijn account’. Als alles klopt kun je onderaan de pagina de betalingswijze kiezen. Zodra je op de knop ‘Bestellen!’ waarmee je de bestelling kunt afronden en waarmee je ook akkoord gaat met onze algemene voorwaarden.

Je krijgt nadat je hebt betaald een overzicht van je bestelling via de email. Krijg je geen email binnen? Kijk dan even in je spaminbox want dan is het zeer waarschijnlijk dat je de email daar kunt vinden.

Wil je jouw bestelling toch annuleren? Dat kan binnen 24 uur. Dit kan alleen als wij de bestelling nog niet hebben verstuurd. Neem contact op met onze klantenservice via 06-11866737. Wij vragen naar je ordernummer dus zorg dat je die bij de hand hebt.

Retourneren

Als het artikel wat je hebt ontvangen niet naar wens is dan kun je het terugsturen. Dit moet binnen 14 dagen na ontvangst worden gemeld via het contactformulier. Dit kun je doen op de contactpagina. Vermeldt het bestelnummer en welk artikel je wilt retourneren. Na ontvangst van de bestelling dien je het artikel waarover je niet tevreden bent binnen 14 dagen na ontvangst in de orginele verpakking aan ons terug te sturen.

Het retour sturen geschiedt op eigen risico. Wij adviseren het om aangetekend te versturen, kosten zijn 7,- en voor eigen rekening. Op deze manier ben je altijd verzekerd dat de bestelling bij ons aankomt. Graag een briefje in het pakket meesturen met daarop jouw gegevens, ordernummer, totaalbedrag en bankgegevens. Hebben wij jouw pakket in goede orde ontvangen, in de orginele verpakking, niet gedragen en zonder beschadigingen zal het aankoopbedrag, exclusief jouw verzendkosten, worden vergoed. Wij betalen jou het bedrag terug binnen 14 dagen na ontvangst.

Extra informatie over onze artikelen

Elk Colure artikel is uniek. Daarom kan het iets afwijken van de foto op de website. Wij maken wel altijd gebruik van de dezelfde materialen die op de foto staan.

Wij maken gebruik van hoogstaand Europese kwaliteit nickelvrij Design Quality metaal met platings van echt zilver en goud. Het is geen edelmetaal, daarom kunnen deze metalen in contact met water verkleuren. Wij adviseren met de Colure artikelen niet te douche, af te wassen of tijdens de regen te dragen. Wij geven geen garantie voor verkleuring.